Morizon S.A. powołuje Virtal Sp. z o.o.

Morizon S.A. powołuje Virtal Sp. z o.o.

0 1036

Na rynku marketingu internetowego pojawiła się nowa Spółka – Virtal Sp. z o. o.. Właściciele zapowiadają nową jakość efektywnego marketingu w wyszukiwarkach. Morizon S.A., będąca właścicielem jednej z największych polskich wyszukiwarek ofert nieruchomości – serwisu morizon.pl, powołała do życia Virtal Sp. z o.o.. „Przyjazna strona marketingu internetowego” – tak o nowym projekcie mówią jego szefowie i zapowiadają nową jakość dla branży. Na stanowisko Prezesa Zarządu został powołany pan Paweł Kuźma, dotychczas zarządzający pozycjonowaniem serwisów Grupy Polskapresse, właściciela m.in. serwisu gratka.pl, notowanych w zestawieniu największych grup witryn w rankingu Megapanel PBI/Gemius.

„Marketing internetowy – w szczególności reklama w wyszukiwarkach – to branża pozostająca od dobrych kilku lat w fazie permanentnego wzrostu – mówi Paweł Kuźma, Prezes Zarządu Virtal Sp. z o.o.. Z jednej strony do świata online wchodzą firmy, które dotychczas swoją działalność opierały na biznesie offline. Z drugiej, mamy te stricte internetowe, dla których wysokiej jakości ruch z wyszukiwarek jest zagadnieniem strategicznym. Właśnie z myślą o tych dwóch grupach klientów, już wkrótce zaoferujemy nowatorską, efektywną i „szytą na miarę” ofertę – dodaje Kuźma.

W podobnym tonie wypowiada się Bolesław Drapella, Prezes Zarządu Morizon S.A., właściciela spółki Virtal.

Virtal obsługując klientów zewnętrznych daje również solidne wsparcie swojej spółce – matce, która w ten sposób rozwija strategiczne zasoby wewnątrz własnej grupy. Doświadczenie zbierane w ramach www.virtal.pl, pozwoli również na świadczenie, przez nowopowstałą spółkę, wartościowych usług dedykowanych dla klientów z branży nieruchomości, wykraczających poza dotychczasowe kompetencje www.morizon.pl – dodaje Drapella.

Jak zapowiada Prezes Drapella, powołanie spółki wpisuje się w przyjętą strategię rozwoju Morizon S.A.. Umożliwi kompleksową obsługę pozycjonowania wyszukiwarki nieruchomości morizon.pl przez doświadczony zespół ekspertów w branży, co w konsekwencji przełoży się ma na zwiększenie zasięgu oraz popularności serwisu. Dzięki założeniu spółki zależnej pozycjonowanie będzie docelowo odbywało się w ramach grupy Morizon, co ograniczy koszty ponoszone obecnie na usługę pozycjonowania przez firmę zewnętrzną, tym samym pozytywnie wpływając na rentowność Spółki. Ponadto grupa Morizon będzie w stanie zaoferować usługi pozycjonowania klientom zewnętrznym, co stanowić może będzie dodatkowe źródło przychodów.


Virtal Sp. z o. o. – spółka świadcząca usługi w zakresie marketingu internetowego, w szczególności optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pozycjonowania fraz, oraz prowadzenia kampanii linków sponsorowanych. W zakresie działalności spółki leży rozwijanie i wytwarzanie narzędzi online wspierających procesy promocji stron internetowych, które poprzez automatyzację działania i dopasowanie do potrzeb Klienta mają stanowić nową jakość na rynku polskiego marketingu internetowego.


Morizon S.A. – Spółka zarządzająca serwisem ogłoszeń z branży nieruchomości www.morizon.pl, założonym w 2008 roku m.in. przez udziałowców Grupy Nokaut S.A. Grupa Morizon jest odwiedzana przez ponad 360 tys. realnych użytkowników miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius – kwiecień 2011). Serwis współpracuje z przeszło 1900 biurami nieruchomości oraz prezentuje powyżej 800 tysięcy aktualnych ofert. Morizon S.A. jest od kwietnia 2011r. notowana na rynku akcji NewConnect na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Autor:

założyciel firmy Virtal, gdzie od lipca 2011 r. pełni funkcję prezesa zarządu. Związany z marketingiem w wyszukiwarkach od 2005 r. Przez okres 5 lat zarządzający pozycjonowaniem serwisów Grupy Polskapresse, właściciela m.in. serwisu gratka.pl, naszemiasto.pl notowanych w zestawieniu największych grup witryn w rankingu Megapanel PBI/Gemius.

BRAK KOMENTARZY

Skomentuj